Laady

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Emelie - 28 februari 2010 14:32

Va uppe till 3 (?) inatt, sen drog alla som jag snacka med typ samtidigt,, vilken diss asså.. Jag hade iaf väldigt trevligt inatt :) Jag var typ över happy, haha x) Det gillas, asså det känns i magen  nu ._. Jag borde lugna ner mig litee.. Ta lite piano. HAHAH (y) Aja, jag vill till Norge :( Kanske ska dit i sommar med Natta, på festival och träffa trevligt folk :) Längtar!

Jag vill till Grönan med Josse och Fanny igen, det va fett kul sist, saknart' ! Och jag saknar mina flickor :( Men jag får iaf träffa dom imorn igen :D Yay!

 

ÅHNEJ! Inte Abbe igen.. Jag dör.

 

Har varit till östhammar oh kollat in nya affären, 'Pris Stop', va fan som Zimzalabim. Drygt. Aja, dom hade snygga converse där, men fanns ingen i min storlek :/ Aja, får kolla på ett annat ställe.

Hehe, fin låt som jag hör nu :) Det gillas starkt!

 

Ojoj, en oförglömlig natt! Hahah (y) Nu ska jag checka runt lite på nätet se om jag hittar något intressant :)

 

Au revoir - Emelie

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards