Laady

Alla inlägg under september 2010

Av Emelie - 1 september 2010 17:06

Hade Tv på morgonen i skolan, trodde det skulle bli jobbigt och pinsamt, med tanke på att vi skulle göra en film, inte speciellt lång film, bara en film på 2-5 min. Bara för att vi skulle testa hur det är. Men det var fett kul, det skulle handla om ett mord, en jakt och ett tillfångatagande. Jag blev offret då, så jag blev mördad, och det va det svåraste, att spela död. Eftersom jag är en väldigt flummig person. x) Men, men kul var det iaf. Nästa lektion så ska vi redigera och klippa ihop filmen, så det ser jag fram emot! :)


Hängde med Josse ett tag på stan, och det var en massa roligt folk som va utklädda, vet inte riktigt varför... Nollning ? Hmm... Men, men, jag filma i alla fall killar och tjejer som hade vit dräkt med rosa nät kjol på sig som dansa balett! Klockrent eller vad!? (Men min mobil / data är lite korkad, så dom kan inte lägga in filmen på datan, annars hade jag garanterat lagt in den här!)


Träffa även lill Svenson idag, det va ett tag sen, så det va kul! :) Och hon va ju inte lite flummig heller ;) Ovanligt!


Men nu ska jag dra mig ;)


Au revoir - Emelie


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards