Laady

Alla inlägg under mars 2010

Av Emelie - 29 mars 2010 17:46

Att kärlek kan vara så besvärligt.

Jag gillar inte att bli kär, att alltid få den där pirriga känslan så fort man tänker på 'personen'. Att vara i närheten av 'personen', shiit nu blev jag så där pirrig i magen igen, me don't like!


"Jag gillar verkligen dig, så fort jag kollar på dig så börjar jag alltid le.. När du helt random visar något du kan som jag aldrig kunnat gissat att du kunde så gillar jag dig ännu mer, det går inte att beskriva mina känslor för dig. Du luktar så underbart. Och ditt sätt att röra sig på, fan va sexigt. Och när du pratar, när dina läppar särar på sig och du leker lite med din läpp piercing så får jag alltid rysningar, guuh vad jag är kär i dig! Jag måste sluta skriva om dig, jag kan seriöst inte fortsätta!"

 

Love - Emelie

Av Emelie - 16 mars 2010 19:36

... lyder rubriken i tidningen x)  (a)

Chiiillllaaa gaaaaleeeet asso ;)


Nej men ah.. farmor är på väg till sjukhuset just nu.. Hon har fått en stroke :/ aja, hoppas hon klarar sig från det värsta! Farfar fick en när han levde och han kunde inte prata efter det :/ Farmor kunde knappt gå, så vi får hoppas att hon kan gå sen! ._.


Aja, nu har jag gjort no-uppgiften. Ska kanske börja med nåt HK- arbete nu :c


'Play that funky music white boy'

 

Ehm, hade nationella i engelska idag -.- Hör och läs förståelse.. Usch!

 

Bild * 2 imorn :) Kulkul! ;)

 

 

Grrr, sååå jefla snygg!

 

 

Au revoir  -  Emelie

Av Emelie - 13 mars 2010 17:41

Skönt att veckan gått så fort :)

Hade muntlig redovisning i nationella på torsdan, gick skitdåligt för mig <.<

Vet inte om det hänt så mkt mer, kmr inte på nåt iaf. Shit the same..

 

Melodifestivalen ikvl då :D Ska gotta mig med chips och cider, kanske lite läsk emellan åt oxå (a) Tjockis? Yes!

 

Au revoir - Emelie 

Av Emelie - 9 mars 2010 16:46

Usch denna dag har varit jätteseg :/ Och snart drar man iväg till moppekursen, <.< fyfan va drygt!! 3 timmar eller nåt sånt äre, fyfan! -.- Aja, känns skönt att känna igen ett ansikte där borta iaf, kanske är nån mer, vet inte, vi får se ;) 

Aja.. Ska kila nu,


Kramar - Emelie

Av Emelie - 7 mars 2010 00:20

Nu har jag kollat på 'World Trade Center', den va hyffsat bra, går att titta på iaf, har för mig att jag har sett den förr, men är inte säker.. :c Aja, xd

 

Nu ska jag sova.. Hoppas inte jag drömmer om att bli våldtagen igen.. ;s Det är hemskt.. och nej fy fan.. vill inte säga någe mer,, det är konstigt.. för konstigt :c

 

NightNight - Emelie

Av Emelie - 6 mars 2010 19:02

Fan va skönt det är med helg! :D 


Igår så skulle jag och Fanny  göra wienerbröd. Men HK-läraren var sjuk, så det blev inget.. :/ Dom hade nog vart goda, efter som vi är bäst på att baka! :D Tihih :)


Det va tänkt att jag skulle till Josse idag, filmkväll med tjejerna, men jag hade ingen skjuts, mamma jobba oh pappa jobba. Och brorsan va bakis <.< Aja,, får väl ta det en annan dag :)

Just nu är jag hemma själv med Madde, pappa har åkt och jobba igen, och mamma jobbar fortfarande.. Brorsan är ute oh super på Eckerö linjen!


Nu väntar syrran och jag ba att melodifestivalen ska börja.. :)



Au revoir - Emelie

Av Emelie - 4 mars 2010 21:55

Skönt att duscha :) ! Nu ska det sovas, är typ skit trött.. 

Och jag måste se Vampires diaries 'avsnitt 6' gaaah, kan inte vänta tills på torsdag. Daamp! Kanske kollar på datan imorn.. Så spännande :c

 

 

NattiNatti - Emelie

Av Emelie - 4 mars 2010 18:52

... väldigt tråkigt. Hon vill att klockan ska bli åtta så att hon får se Vampires Diaries :)


Kram - Emelie

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards