Laady

Alla inlägg under maj 2010

Av Emelie - 28 maj 2010 21:06

Hallu !

 

Asså, evigheter sen man skrev här ;d Haha! Nej, men palla skvallra ;)

Thaha, snart går man ut nian och man slipper skitskolan, ska bli så jävla skönt. Kmr sakna att ha alla kompisar på samma skola, men aja :/ Kmr iaf ha Josse på samma skola :) (y)

 

Vi har snart vårshow oxå, den kmr bli fett grym asså (y) DiggarT! Och jag har fixat en svart tjockiströja oxå, får låna av brurs kompiis, naajs ! Taaack lukin :))

 

Ska snart till grönan me klassen :) Thihhii ;d Lääängtar !

Men jag snackar skit, så nu ska jag tare lite chill ;d

 

Au revoir

Av Emelie - 14 maj 2010 11:17

Halloj !


Har inte skrivit här på evigheter asså, kan ju säga att det hänt väldigt mkt, jag va med Josse och Fanny för nån vecka sen, och Fanny lekte med min sprayburk xd Och så börjar det låta konstigt om den, så jag får panik och tar flaskan springer upp och ut genom dörren kastar flaskan åt helvete, och så kmt Josse efter mig och ba 'Där kan du ju inte slänga den!', så jag ska springa nerför trappan för att hämta den, men vem tror ni klotar då? Jo jag -.- kliver snett lr nåt på trappsteget så jag ramlar, slår i en planka i trappen, glider ner och landar på asfalten ! xD Lyckat lixom x( Och vem tror ni får skrattanfall då? Jo jag xD Och så kmr Fanny och ba ligg kvar där, för hon skulle ta kort den jäveln, men de ville jag inte xD Hahaha, skojjskojj xd Har fortfarande blåmärke och skrapsår kvar :c


Och i fredags så var vi på bio, vi kollade på 'The last song', grymt bra film. :o Den va typ jättesorglig :( Men aja, de va bra iaf :) Vi ska sen in och kolla på 'Dear John' och 'Remember me' och massa andra filmer :)


Och jag är klar med mopedutbildningen, skrev prov i fredags, men de gick inte bra, 11 p från G x) Nu måste jag vänta ända till sommarlovet innan jag får skriva nästa prov, om jag inte får en ny tid, lr nåt sånt :c


Va med Josse och Fanny i onsdags efter skolan, vi stack till Österbybruuuuk, ;d Vi hade fett med kul ;d Iaf, vi fixade klart stilarna till tidningen som vi håller på med :) Vi hade grymt kul, nu ska jag bara rensa alla bilder, redigera och sånt shit till tidningen..  Fick träffa valparna oxå, dom har blivit grymt stora asså, och gryyymt söta :o Och dom gillar att bita mig i magen ! :c Det gillas inte xd

Kollade på en grymt bra film 'Dirty sanchez the movie' innan vi somna, lr alla somna innan filmen va slut då, men dom andra två jävlarna hade redan sett den så de spela väl ingen roll för dom då :c Men aja, xd jag pallar inte skriva med nu !


Au revior !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards