Laady

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

Teckning !

Av Emelie - 31 augusti 2010 18:49

Tänkte visa nån enstaka bild jag har ritat, behöver nåt nytt att rita, men kommer inte på något ?

Kanske James Dean, hmm ? Ja, vi får se. :)


   Biiil, gjord för ett tag sen..

 

 

Jude Law, fast den blev inte så jätte bra men, men..


Elivs Presley, dock inte helt klar !

 
 
Josse

Josse

1 september 2010 06:17

haha, har inte du lagt upp bilen förr? xd

http://theoutsider.bloggplatsen.se

Emelie

1 september 2010 17:05

Jo, på fb, men jag kände att jag vill lägga upp det här x) Bara för att jag inte skrivit på evigheter (a) ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 4 oktober 2010 22:11

Yeaah, jag suger verkligen på att blogga. Just nu så hörs "Cuz' i'm burnin' " vid min dator. Den är sjukt bra.   Jag älskar verkligen min skola! Finns några sjukt fina tjejer i min klass som är hur bra som helst. Underbart.   Ja, denna helg...

Av Emelie - 1 september 2010 17:06

Hade Tv på morgonen i skolan, trodde det skulle bli jobbigt och pinsamt, med tanke på att vi skulle göra en film, inte speciellt lång film, bara en film på 2-5 min. Bara för att vi skulle testa hur det är. Men det var fett kul, det skulle handla om e...

Av Emelie - 7 augusti 2010 22:56

Bonjour!   Det va verkligen längesen jag var in här! Shiiit, aja ska sammanfatta allt snabbt !   Uumh, sommaren har varit okej till och från. Saknar Josse så otroligt mkt, men som tur är så kmr hon hem om nån dag :)  Jag får snart mitt nya ...

Av Emelie - 20 juni 2010 11:38

Hm.. Funderar starkt på att ta bort min blogg ! Är ju fan aldrig här inne, men aja, jag har inte bestämt mig än.   Idag ska jag, Sara, Natta och Fanny in till Uppsala och hämta ut Eclipse biljetterna. :) Nu är det bara tio dagar kvar tills premiä...

Av Emelie - 28 maj 2010 21:06

Hallu !   Asså, evigheter sen man skrev här ;d Haha! Nej, men palla skvallra ;) Thaha, snart går man ut nian och man slipper skitskolan, ska bli så jävla skönt. Kmr sakna att ha alla kompisar på samma skola, men aja :/ Kmr iaf ha Josse på samma...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards