Laady

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Emelie - 7 februari 2010 15:04

Igår så var jag med Joséfiiin :) När jag kom dit så tjocka jag på mig med en cupcake och en kaka som Josse hade baakat x) Sen drog vi ner oh kolla på film, 'P.S  I LOVE YOU', filmen är så jävla bra, såå romantiskt, sorgligt och komiskt! Sen efter filmen så drog vi upp och Josse började att göra pizzadeg. Sen drog vi till Ica, för jag skulle köpa godis men jag ångrade mig och ville tjocka på mig med pizza (6).

 På väg hem så går vi genom en skog, och det är rätt så mörkt, så efter halva vägen så kom jag på att jag hade en liten lampa, när jag väl tänder den så stannar Josse, vänder sig om och säger "OH, SHIT", oh vänder sig om och ökade takten typ, och jag börjar as garva, jag garva så jävla mkt så jag höll på kissa på mig x'D fyfan va kul xd Sen när vi kom hem, så låste Josse ut mig för jag skrämde henne <.< Men hon släppte in mig sen iaf.

Sen fortsätter hon med pizzorna och jag käkar på mig gooodaa pizza och skrattar åt att Josse blev så rädd.

Sen så frågade jag "Men, seriöst, vad trodde du de va för nåt?"

Hon ba; "Jag trodde de va en bil som hade kört LITE fel, eller moped, eller en cykel, eller tåget"

Såklart det hela blev ännu roligare x'D hahahahah

Sen fick jag en snickerkaka. MUMS! Tjooock <.<

Aja, sen drog vi ner och kolla på 'Wilderness', den va braaa (y) Jävla psykopat barn :c Hehehe,, Callum är snygg :)


Aja, nu ska jag dra x) Puss


- Emelie

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards