Laady

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Emelie - 4 januari 2010 19:54

Idag har jag varit hem till min bror, var skit längesen jag träffa han :/

Han är rolig han, han påstod sig att ha städat hemma hos sig.. Så jag kolla ner på golvet och det såg ut som om han inte dammsugit / sopat golvet på typ 1 månad. x) Och han hade inte diskat sen förra veckan. Haha, lite skitgris han är :)

 

Märkte idag att jag hade en jävla massa klösmärken på handen.. Förbaskade katter som klöser mig asså. ._.

Som igår då, när jag gick och lag mig så kom min kattunge, Pelleplutt - plutt plutt, lille skutt skutt skutt - med upp i sängen. Och irriterande som han är lägger han sig och spanar på min fötter när jag rör på dom emellan åt, och attackerar dom... Sen sätter han sig och tuggar på dom genom täcket. Så jag fick slänga ut han från mitt rum men han kom in sen igen och gjorde likadant.  Då bärde jag ut han till pappa som låg och kolla på tv, medans jag bär han sitter han och tuggar på min axel.

Helt otrolig han är asså, men jag älskar han ändå. Y

 

/ Em Y

Av Emelie - 4 januari 2010 14:01

Jag saknar Lost serien, tycker att den 6:e (?) säsongen kan börja nu! Jag blir galen asså..   

Någon som vet när den börjar igen? Snälla, säg att den börjar snart.. :/



Kärlek Y

Av Emelie - 4 januari 2010 01:19

Nu ska jag kila i säng efter att kollat på film med pappa. :) 'The Patriot' hette filmen, farsgubben har fått mig att gilla krigsfilmer som handlar om 1:a - 2:a världskriget. ;) Haha, söt han är. Älskar min pappa! Y

Men bra jävla pinsam han kan vara... :/ Han brukar vanligtvis dansa i affärer, bara för han älskar att skämma ut mig. En gång krama han om mig och sa 'Ja, stå här med far din, flicka lilla', framför en kille som va typ jättesöt. :s Pinsamt!? JA!

Aja, ska kila i säng nu.. :) Nattinatti, bloggläsare.

 

// Em.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards